بازدید از مناطق دیدنی استانبول با رزرو بلیط این شهر
رزرو ارزان ترین بلیط چارتر استانبول
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 419
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 29
:: بازدید ماه : 34
:: بازدید سال : 150
:: بازدید کلی : 1876
بازدید از مناطق دیدنی استانبول با رزرو بلیط این شهر

با تولید محتوای گردشگری مثل نمونه زیر مخاطبین زیادی را به خود جذب کنید. بناهای تاریخی و زینت بخش و اماکن دیدنی شامل مسجد آبی - یکی از برجسته ترین بناهای مذهبی در شهر و میراث جهانی یونسکو است. یکی دیگر از سازه های قدیمی در این شهر کاخ توپکاپی است که به عنوان یک اقامتگاه برجسته دوره سلطان عثمانی است. امروزه،  می توانید در اطراف کاخ ثبت شده در یونسکو قدم بزنید و ظرافت و زیبایی آن را ببینید.

موزه ایا صوفیه یکی دیگر از مکان های تاریخی با ساختار معماری منحصر بفرد در این شهر است که تقریباً 1000 سال از این بنا به عنوان کلیسا استفاده می شده است. پس از آن،  تقریباً 500 سال به عنوان یک مسجد مورد استفاده قرار گرفت،  اما در سال 1935،  رئیس جمهور آتاتورک آن را به موزه تبدیل کرد.

Cistern Underground در روبروی هاگیا سوفیا ایاصوفیه واقع شده است و یکی دیگر از جاذبه های دیدنی در این شهر است که به کاخ زیرزمینی "باسیلیکا سیسترن" نیز معروف است. این ساختمان رومی در سال ۵۳۲ میلادی ساخته شده است.هیچ بازدیدی از استانبول بدون بازدید از "بازارقدیم" _گرند_ کامل نیست. این بازار عظیم بزرگترین بازارمسقف ترکیه است که دارای خیابان های باریک است و یک مکان عالی برای یادگیری هنر چانه زنی است.
صرفه جویی شما از پروازهای ارزان قیمت تیک بان به استانبول می تواند برای خرید کالاهای محلی و جهانی در بسیاری از بازارهای استانبول استفاده شود. در تیک بان،  شما می توانید تعدادی از پروازهای ارزان به ترکیه را مرور کرده و اقدام به رزرو ارزان ترین بلیط چارتر استانبول نمایید،  زیرا استانبول همچنین به عنوان دروازه ای برای این کشور با شکوه به خدمت گرفته است. اگر می خواهید اول صبح به سادگی از خواب بیدار شوید و ساعت یک بعد از ظهر در یک حمام در استانبول دوش بگیرید یا در کنار آب های گرم سواحل مدیترانه استراحت کنید، پرواز ارزان به ترکیه می تواند برای این کار به شما کمک شایانی کند تا از این کشور متنوع و آرام و صلح دوست نهایت لذت را ببرید. تولید محتوای گردشگری ویرا محتوا به بهترین نحو انجام می شود. هزینه تولید محتوا ویرا محتوا نیز بسیار مقرون به صرفه است. ویرا محتوا یکی از معتبرترین سایت های تولید محتوا در کشور است.



تعداد بازدید از این مطلب: 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : tikban
تاریخ : سه شنبه 12 شهريور 1398
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید